fbpx

Πως ψωνίζουν οι Millennials τα Χριστούγεννα

Πως ψωνίζουν οι Millennials τα Χριστούγεννα

Πως ψωνίζουν οι Millennials τα Χριστούγεννα

Πως ψωνίζουν οι Millennials τα Χριστούγεννα

Οι Millennials ή αλλιώς Generation Y, είναι η γενιά, στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000. Είναι η πρώτη γενιά που έχει μεγαλώσει ψηφιακά και είναι εθισμένοι στην τεχνολογία. Κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου, αναζητούν κουπόνια και προσφορές, βλέπουν ελάχιστα τηλεόραση, ενώ επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωση και τη διασκέδασή τους. Οι αγορές τους αφορούν σε διάφορες κατηγορίες όπως ταξίδια, ψυχαγωγία, τεχνολογία, φαγητό.

Δείτε τι χρειάζεται να γνωρίζετε ως επιχείρηση για να τους προσεγγίσετε:

 

  1. Η αγοραστική τους δύναμη είναι σε άνοδο
    Το 80% των Millennials είναι εργαζόμενοι, 58% είναι παντρεμένοι ή σε σχέση ενώ το 44% είναι γονείς. Αυτό συνεπάγεται ότι είναι ένα σημαντικό κοινό για τις επιχειρήσεις, οι οποίες πρέπει να βρουν τον κατάλληλο τρόπο να τους προσεγγίσει.

 

  1. Ψωνίζουν online περισσότερο από κάθε άλλη γενιά
    Πάνω από το ένα τρίτο των Millennials δήλωσε ότι αναζήτησε προϊόντα online (αύξηση κατά 38%) και αγόρασε online (αύξηση κατά 37%) στη διάρκεια της Χριστουγεννιάτικης περιόδου του 2019 σε σχέση με προηγούμενες χρονιές.

 

  1. Επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα (έχοντας κάνει την έρευνά τους online)
    Σχεδόν το 72% των Millennials επισκέφτηκε ένα φυσικό κατάστημα τις ημέρες των Χριστουγέννων – ποσοστό πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με μεγαλύτερες γενιές. Το 82% αυτών είχε πραγματοποιήσει online έρευνα για τα προϊόντα που θα αγοράσει (πληροφορίες, τιμές, κριτικές). Οι επιχειρήσεις που προσφέρουν τη δυνατότητα WI-FI, έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσουν κοινό το οποίο θα αναζητήσει online πληροφορίες για ένα προϊόν ενώ βρίσκεται στο κατάστημα

 

  1. Η δύναμη του video
    Το YouTube όπως και άλλα social networks με περιεχόμενο video είναι βασικές πηγές πληροφόρησης για τους νεότερους Millennials. Το 45% καταναλώνει video content κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, το οποίο τους βοηθά στην επιλογή δώρων.

 

  1. Ψωνίζουν από πολλές κατηγορίες
    Οι αγορές τους προσανατολίζονται σε πολλές κατηγορίες προϊόντων: ηλεκτρονικά, είδη σπιτιού, μικρές και μεγάλες συσκευές, ανακαίνιση σπιτιού, ρουχισμός, κοσμήματα, κα. Βοηθήστε τους να ψωνίσουν από τη δική σας επιχείρηση!

 

  1. Αγοράζουν πολλά δώρα
    Οι Millennials καλούνται να αγοράσουν δώρα για την οικογένεια, τους φίλους, τους συναδέλφους! Τα Χριστούγεννα του 2019 δήλωσαν ότι πρόσφεραν καθώς και έλαβαν περισσότερα δώρα σε σχέση με άλλες χρονιές.

 

Τώρα ξέρετε πως αγοράζει αλλά και πως επηρεάζεται το πλέον καταναλωτικό κοινό, οι Millennials. Ξεκινήστε τώρα το marketing πλάνο της επιχείρησής σας για να στοχεύσετε το κοινό αυτό στην πιο εορταστική περίοδο του έτους! Ακόμη και αν δεν ξέρετε πως, συμβουλευτείτε την έμπειρη ομάδα της Greatway Digital Agency για να σας καθοδηγήσουμε και να δημιουργήσουμε μαζί το marketing πλάνο σας.

Τα στοιχεία βασίζονται στην έρευνα της Google “Holiday Study” (November 2018 – January 2019)

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://greatway.gr/wp-content/uploads/revslider/thirty_seventh/bg-slider.png);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}