Πως να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες σε ξενοδοχεία μέσα απ’το Digital Marketing

Πως να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες σε ξενοδοχεία μέσα απ’το Digital Marketing

Πως να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες σε ξενοδοχεία μέσα απ’το Digital Marketing

Μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μέσω του Digital Marketing, μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα σε ξενοδοχεία όπως και σε μικρότερα καταλύματα. Όλοι οι επισκέπτες σας, μπορούν να σας δώσουν πολλές ευκαιρίες για αξιοποίηση πληροφοριών, που με τον σωστό τρόπο και τα σωστά εργαλεία μέσα από το Digital Marketing θα οδηγήσουν σε ακόμη περισσότερες κρατήσεις.

Πολλές επιχειρήσεις στον τουριστικό τομέα δυστηχώς δεν επικεντρώνονται σε στρατηγικές marketing επειδή δεν κατανοούν πώς η εμπειρία των επισκεπτών μπορεί να επηρεάσει ή και να δημιουργήσει τη δυναμική μιας τουριστικής επιχείρησης. Η χρήση των social media μέσω μιας σωστά σχεδιασμένης στρατηγικής, είναι ένα απαραίτητο εργαλείο σήμερα, δημιουργώντας αντίκτυπο τόσο στο Brand της επιχείρησης όσο και στην αύξηση των επισκεπτών.

 

 1. Αξιοποιήστε τα δεδομένα σας

Τα δεδομένα επισκεπτών που συλλέγετε  για το ξενοδοχείο ή το κατάλυμα σας, είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη διατήρηση των πελατών σας αλλά και την ανεύρεση νέων επισκεπτών, όπως επίσης και για την θετική αναγνωρισιμότητα του Brand σας. Μπορείτε να ανεβάσετε τα e-mails πελατών για την δημιουργία διαφημιστικών καμπάνιων σε σχεδόν όλα τα κοινωνικά δίκτυα, προκειμένου να προωθηθείτε συγκεκριμένα σε αυτούς τους χρήστες ή να δημιουργήσετε το Lookalike Audience που ταιριάζει με την αρχική λίστα στο πλησιέστερο 1% του κοινού σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε μερικές ενδιαφέρουσες διαφημιστικές καμπάνιες στα κοινωνιά δίκτυα και να προσεγγίσετε στοχευμένα το κοινό σας. Αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερες κρατήσεις, ξεκινήστε αξιοποιώντας το πιο ισχυρό εργαλείο που διαθέτετε, τα δεδομένα.

 

2. Προωθήστε τον Προορισμό, κι όχι την Επιχείρησή σας

Ακόμη και αν το ξενοδοχείο η το κατάλυμα σας δεν έχει τις ίδιες ανέσεις σε σύγκριση με κάποιον άλλο ανταγωνιστή στην περιοχή σας, δε σημαίνει πως δεν μπορείτε να προσεγγίσετε ακόμη περισσότερους επισκέπτες. Για να γίνει αυτό όμως, θα πρέπει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό σας, αλλιώς θα πέσετε θύμα των price-shopping online browsers. Προωθώντας τις καλύτερες και ομορφότερες πτυχές του προορισμού σας και της περιοχής σας, η επιχείρησή σας γίνεται μία πηγή για τα happenings στην περιοχή. Όταν συνειδητοποιήσετε την αξιοπιστία αυτής της πρακτικής, το ξενοδοχείο σας δεν γίνεται πλέον μόνο ένα μέρος για να μείνει κανείς όταν επισκέπτεται την περιοχή, γίνεται ένας μοναδικός προορισμός.

 

3. Δημιουργήστε θετική διάδραση με τους επισκέπτες σας και μετά την παραμονή τους

Η κατανόηση της δυναμικής της εμπειρίας του επισκέπτη σας είναι το κλειδί για να δημιουργηθούν επαναλαμβανόμενες κρατήσεις. Οι ταξιδιώτες τείνουν να διατηρούν ένα τόνο ενθουσιασμού (δημιουργώντας περιεχόμενο) κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, ωστόσο μόλις η διαμονή τους σε ένα κατάλυμα τελειώσει, συνήθως χάνεται η σύνδεση τους με το κατάλυμα. Εάν η επιχείρησή  σας μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο που βοηθά στην επέκταση της εμπειρίας του επισκέπτη, πέρα ​​από την ίδια την παραμονή του, μπορείτε να εντείνετε αυτή τη σχέση και να δημιουργήσετε περισσότερη ευαισθητοποίηση σε όσους μπορούν να δουν το περιεχόμενο στα social media. Για παράδειγμα ελέγξτε τα tags τοποθεσίας σας στο Instagramκάντε repost το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από το χρήστη για την επιχείρησή σας  και ευχαριστείστε τους επισκέπτες για τη διαμονή τους. που θα σας επισκεφθούν.

 

Χρειάζεστε βοήθεια για την δημιουργία και την υλοποίηση μιας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής Digital Marketing για το ξενοδοχείο ή το κατάλυμα σας; Μπορούμε να σας βοηθήσουμε!

Επικοινωνήστε μαζί μας

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://greatway.gr/wp-content/uploads/revslider/thirty_seventh/bg-slider.png);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}