1. Θέστε τους στόχους σας
Η ομάδα των ειδικών μας στο Pay-Per-Click θα συνεργαστεί μαζί σας για να καθορίσει τους στόχους της ροής Αγορών σας.
2. Αξιολόγηση Ευκαιριών
Μετά την αρχική μας συμβουλευτική, θα πραγματοποιήσουμε αξιολογήσεις βάσει προϊόντων και κλάδου, για να αποκτήσουμε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που πουλάτε και πόσο ανταγωνιστικός είναι ο κλάδος σας στις Αγορές Google.
3. Ρύθμιση ροής αγορών
Ανάλογα με τις προδιαγραφές και τις διαμορφώσεις του καλαθιού αγορών σας, υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι ρύθμισης της ροής Αγορών Google. Η ομάδα μας θα συνεργαστεί μαζί σας, για να συγκεντρώσει δεδομένα προϊόντων και να τα υποβάλει στην Google με την καλύτερη δυνατή μορφή.
4. Ανάλυση & Διαχείριση
Μόλις η ροή Αγορών υποβληθεί και εγκριθεί από την Google, τα προϊόντα σας θα αρχίσουν να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης των καταναλωτών. Για να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα σας αποδίδουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, γίνεται τακτική ανάλυση και συντήρηση από την ομάδα διαχείρισης του PPC. Γίνονται τακτικά προσαρμογές στα χαρακτηριστικά του προϊόντος και στη στρατηγική υποβολής προσφορών για την επιτυχία της ροής Αγορών.