fbpx

Black Friday: Last-minute tips!

Black Friday: Last-minute tips!

Black Friday: Last-minute tips!

Η Black Friday έρχεται στις 29 Νοεμβρίου και είναι η τέλεια ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ήδη εφαρμόσει το στρατηγικό τους σχέδιο αύξησης των πωλήσεων, ενώ ποτέ δεν είναι αργά για αυτούς που έχουν καθυστερήσει.

Σύμφωνα με έρευνα της Google Trends, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τις προσφορές της Black Friday από την αρχή της εβδομάδας καθώς πολλά καταστήματα αναζητούν την προσοχή των πελατών με τα λεγόμενα pre-sale.

Black Friday: Last-minute tips!

Προς αυτή την κατεύθυνση, φέτος ετοιμάσαμε ένα last-minute σημείο αναφοράς για να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σας.

Διαφημίστε τις προσφορές σας
Οι εκπτώσεις και προσφορές σας μπορεί να είναι οι καλύτερες της αγοράς. Εάν όμως οι πελάτες σας δεν τις γνωρίζουν, το πιο πιθανό είναι και να μη τις μάθουν με αποτέλεσμα να τους οδηγήσετε στα χέρια των ανταγωνιστών σας. Φροντίστε να τις γνωστοποιήσετε με μια ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης προς όλα τα διαθέσιμα κανάλια σας:

Website

  • Δημιουργία μιας σελίδας (landing page) για τη Black Friday. Φροντίστε μόνο να είναι χρόνια ώστε να μην ξεκινάτε το SEO της από το μηδέν
  • Επενδύστε σε εντυπωσιακά εικαστικά τα οποία θα προωθούν τις προσφορές σας

Social Media

  • Αναρτήστε κατά τις ώρες αιχμής ή όταν το κοινό σας είναι online
  • Επενδύστε στις πληρωμένες διαφημίσεις.
  • Αφήστε τους influencers να μιλήσουν για εσάς

Μην παραλείπετε

  • Την αποστολή Newsletters σε τακτά χρονικά διαστήματα, χωρίς να δημιουργήσετε το αίσθημα της ενόχληση στους πελάτες σας
  • Το κανάλι Google και τις τακτικές προώθησης του website σας μέσω διαφημίσεων. Σύμφωνα με τα Google Trends οι αναζητήσεις για τη Black Friday στην Ελλάδα έχουν ξεκινήσει από τις αρχές Νοεμβρίου.

Black Friday: Last-minute tips!

Ελέγχετε την απόδοση του website σας
Ειδικότερα εάν αυτό είναι eshop. Σιγουρευτείτε ότι η ταχύτητα είναι ικανοποιητική, η χρήση από mobile συσκευές φιλική προς τους πελάτες σας και μπορούν να πλοηγηθούν άνετα μέσα σε αυτό.  Πριν είναι πολύ αργά, πραγματοποιήστε μερικές δοκιμές και διορθώστε τυχόν παραβλέψεις ή λάθη.

Παρατείνετε τις εκπτώσεις σας με τη Cyber Monday – αφορά όσους διαθέτουν e-shop και υποστηρίζουν ηλεκτρονικές πωλήσεις
Ακόμα και αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα της Black Friday, έχετε μια δεύτερη ευκαιρία να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να επιτύχετε περισσότερες πωλήσεις!

Και μετά τι;
Μαζέψτε όλα τα δεδομένα, τα στοιχεία και αναλύστε τα. Προχωρήστε σε συμπεράσματα και προσαρμόστε τη στρατηγική σας πάνω σε αυτά. Εφαρμόστε τα στην αμέσως επόμενη προωθητική σας ενέργεια, δε χρειάζεται να περιμένετε έναν ολόκληρο χρόνο!

Επικοινωνήστε μαζί σας για να χαράξουμε τη digital στρατηγική της επιχείρησής σας, στοχεύοντας στην απόδοση και την κερδοφορία της https://greatway.gr/kalamata/

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://greatway.gr/wp-content/uploads/revslider/thirty_seventh/bg-slider.png);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}