6 Βέλτιστες Πρακτικές για τη Στρατηγική σας μέσω Facebook.

6 Βέλτιστες Πρακτικές για τη Στρατηγική σας μέσω Facebook.

6 Βέλτιστες Πρακτικές για τη Στρατηγική σας μέσω Facebook.

Το Facebook είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο επικοινωνίας, διάδρασης και ανεύρεσης υποψήφιων πελατών για όλες αυτές τις επειχηρήσεις που θέλουν να προσεγγίσουν στοχευμένα το κοινό τους στο διαδίκτυο και να κάνουν αισθητή την παρουσία τους, αλλά η αποτελεσματικότητα όλης αυτής της digital στρατηγικής, απαιτεί συντονισμένη προσπάθεια και αξιοποίηση όλων των εργαλείων που δίνονται.

Με τον μεγάλο όγκο των χρηστών που είναι πάντα συνδεδεμένοι με τα social media χάρη στην αύξηση της χρήσης των smartphones, το Facebook αποτελεί πλέον ένα βασικό κανάλι επικοινωνίας για όλες τις επιχειρήσεις. Ταυτόχρονα, το Facebook έχει εφαρμόσει πολλές αλλαγές στον αλγόριθμό του και σε άλλα μέτρα που καθιστούν όλο και πιο δύσκολη την απήχηση των οργανικών αναρτήσεων στις σελίδες.

Εν ολίγης, οι μέρες που μπορούσατε να δημοσιεύσετε κάτι στη σελίδα της επιχείρησης σας και να περιμένετε κατακλυσμό από likes και κλικς, έχουν παρέλθει.  Σήμερα, η αποτελεσματική στρατηγική στο Facebook απαιτεί εμπειρία, δημιουργικότητα και έναν καλό προϋπολογισμό στοχευμένων διαφημίσεων. Ας δούμε αναλυτικά κάποιες θεμελιώδεις πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν την στρατηγική σας στο facebook.

 

#1 It’s all about Video.

Τα video γενικότερα αποτελούν μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο διαδραστικότητας με το κοινό σας στο Facebook. Αλλά τα σύντομα video κερδίζουν ακόμη υψηλότερα επίπεδα συμμετοχής και απήχησης μεταξύ όλων των τύπων περιεχομένου. Από το 2015, ο αριθμός των καθημερινών προβολών video στο Facebook έφτανε τα 8 δισεκατομμύρια ενώ τα video προωθούνται από τον ίδιο τον αλγόριθμο του facebook, περισσότερο σε σύγκριση με τις φωτογραφίες. Μην ξεχνάτε παρόλα αυτά, πως καθοριστική σημασία θα παίξει η ποιότητα του περιεχομένου καθώς και σε τι αποσκοπεί. Σε μια διαφημιστική καμπάνια στο facebook, η χρήση video μπορεί να βελτιώσει τα αποτελέσματα εμφανίσεων σας κατά 30% έως 40%. Ωστόσο,  αναμένεται να δείτε λιγότερα  likes και σχόλια, καθώς αυτόματα θα έχει δωθεί βάση στις εμφανίσεις του video.

#2 Τα video είναι ακόμη καλύτερα live.

Το Live-streaming ή αλλιώς η απευθείας μετάδοση με τη χρήση video είναι η τελευταία τάση που κυκλοφορεί στα social media. Οι live μεταδόσεις στο Facebook παρακολουθούνται τρεις φορές περισσότερο από τα κανονικά video. Τα πραγματικά όμως οφέλη της χρήσης Live μετάδοσης για μια επιχείρηση είναι η αμεσότητα επικοινωνίας, η διαδραστικότητα και το αυθεντικό περιεχόμενο. Δώστε χρόνο στο κοινό σας να  αλληλεπιδράσει και να επικοινωνήσει μαζί σας, χωρίς βιασύνη για μια σύντομη απευθείας μετάδοση. Ιδανικά, μια live μετάδοση θα πρέπει να κρατήσει τουλάχιστον δέκα λεπτά. Δουλεύοντας με αυτό το εργαλείο στρατηγικά και όχι βεβιασμένα, μπορείτε να κερδίσετε την προσοχή από το κοινό σας σας και να ενισχύσετε την αφοσίωση τους.

#3 Δημοσιεύστε λιγότερο συχνά, αλλά περιεχόμενο υψηλότερης ποιότητας.

Γεμίζοντας την σελίδα της εταιρείας σας στο facebook με μια νέα ανάρτηση κάθε ώρα, δεν σημαίνει πως αυξάνετε και την διάδραση της. Τα τελευταία χρόνια η οργανική απήχηση των αναρτήσεων έχει σημειώσει σημαντική πτώση, καθώς το facebook δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο από φίλους, οικογένεια και ειδήσεις των χρηστών. Αυτό καθιστά πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να μοιραστούν το περιεχόμενό τους με το ακροατήριο τους. Η Hubspot ανέλυσε τα δεδομένα του Facebook από 13.500 πελάτες τους για να διαπιστώσει εάν οι συχνότερες δημοσίευσεις θα βοηθούσαν έτσι ώστε να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους. Τα αποτελέσματα ήταν, ότι οι επιχειρήσεις με λιγότερους από 10.000 fans έλαβαν κατά 50% λιγότερα κλικ ανά δημοσίευση όταν δημοσίευσαν δύο φορές την ημέρα ενώ οι επιχειρήσεις που δημοσίευσαν μόνο 1-5 φορές το μήνα, είδαν την διάδραση του κοινού τους σχεδόν διπλάσια! Η ανάγκη για ποιοτικότερο περιεχόμενο είναι επιτακτική. Δώστε μεγαλύτερη βάση στην ποιότητα των αναρτήσεων σας ακόμη και εάν αυτό σημαίνει ότι θα κάνετε λιγότερες αναρτήσεις μέσα στην εβδομάδα.

#4 Αξιοποιήστε τις επιλογές του post targeting για να προσεγγίσετε το σωστό κοινό.

Ένα από τα μεγαλύτερα εργαλεία που προσφέρει το Facebook, είναι οι ισχυρές επιλογές στόχευσης κοινού. Αυτό το εργαλείο, μπορεί να αξιοποιηθεί όχι μόνο για τις διαφημίσεις σας αλλά και στις οργανικές αναρτήσεις σας, όπου μπορείτε να ορίσετε επιλογές στόχευσης για το ποιο κοινό θα βλέπει τι. Από την επαγγελματική σας σελίδα, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις και στη συνέχεια, επιλέξτε προτιμώμενο κοινό σελίδας. Σε αυτήν τη φόρμα, μπορείτε να επιλέξετε μια ποικιλία επιλογών στόχευσης για να διαμορφώσετε το ιδανικό κοινό σας ανά τοποθεσία, ηλικία, φύλο, ενδιαφέροντα και γλώσσες. Η εφαρμογή των ρυθμίσεων του προτιμώμενου κοινού δεν περιορίζει την πρόσβαση στο δημόσιο περιεχόμενό σας. Αλλά, επιτρέπει στο Facebook να προσπαθήσει να δείξει το περιεχόμενό σας στο κοινό που έχει μεγαλύτερη σημασία για εσάς.

#5 Κάντε Boost τις πιο σημαντικές και ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σας.

Η προώθηση δημοσίευσης (boosted posts) είναι ένα ακόμη εργαλείο του Facebook που εξυπηρετεί στην αύξηση της απήχησης συγκεκριμένων αναρτήσεων της σελίδας. Mε αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εξασφαλίσετε σίγουρα μεγαλύτερη απήχηση και διάδραση, ενισχύοντας τις οργανικές αναρτήσεις σας. Μπορείτε να εντάξετε μέσα στην στρατηγική σας και ένα πλάνο ενίσχυσης κάποιων σημαντικών αναρτήσεων σας που θα τρέχουν παράλληλα με τις διαφημιστικές σας καμπάνιες για να επιτύχετε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

#6 Χρησιμοποιήστε τα Facebook Insights για τη βελτίωση της προώθησης σας.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό εργαλείο στατιστικής ανάλυσης και παράθεσης πολύτιμων στοιχείων που μπορούν να φανούν χρήσιμα σε όλους όσους διαχειρίζονται κάποια σελίδα στο facebook.  Ενδεικτικά, μέσα από τα Insights της σελίδας της, μια επιχείρηση είναι σε θέση να γνωρίζει: σημαντικές μετρήσεις της σελίδας, συμπεριλαμβανομένων των ενεργειών στη σελίδα, των προβολών, συγκριτικά στοιχεία για τα page Likes της, συγκριτικά στοιχεία για το engagement της κάθε ανάρτησης, αναλυτικά στοιχεία για το προφίλ των επισκεπτών της σελίδας (τόπο προέλευσης, φύλο, ηλικιακό group, κ.ά.). Το μόνο που χρειάζεται είναι να μελετήσετε και να αξιοποιήσετε αυτά τα δεδομένα και να τα χρησιμοποιήσετε στην γενικότερη στρατηγική σας.

 

Χρειάζεστε βοήθεια με την ψηφιακή στρατηγική της επιχείρησης σας;  Επικοινωνήστε μαζί μας!

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://greatway.gr/wp-content/uploads/revslider/thirty_seventh/bg-slider.png);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}