Αν δυσκολεύεστε να θυμηθείτε πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που δημιουργήσατε την εταιρική σας ιστοσελίδα ή από την τελευταία φορά που μπήκατε στην διαδικασία του ανασχεδιασμού, τότε πρέπει να κάνετε κάτι άμεσα!
Μία ιστοσελίδα που δείχνει παλιά και παρατημένη, τόσο από άποψη design αλλά και λειτουργικότητας απωθεί τους δυνητικούς πελάτες της επιχείρησης σας. Βάση στατιστικών, το 75% των καταναλωτών υποστηρίζει πως κρίνει την αξιοπιστία μιας εταιρείας βάση και την εμφάνιση της ιστοσελίδα της. Με τον όρο εμφάνιση δεν εννοούμε μόνο το design. Το παρωχημένο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, οι φωτογραφίες που θυμίζουν περασμένες δεκαετίες ή ένα εταιρικό blog που ανανεώθηκε τελευταία φορά πριν από μήνες, μπορούν να έχουν εξίσου κακό αντίκτυπο στην εντύπωση που θα διαμορφώσει ένας επισκέπτης της ιστοσελίδας σας.
Ας δούμε παρακάτω πιο αναλυτικά τους λόγους που η ιστοσελίδα σας έχει ανάγκη από άμεσο ανασχεδιασμό:
1.Η εικόνα που αντικατοπτίζει για την επιχείρηση σας είναι ότι δεν συμβαδίζει με την εποχή.
Οι καταναλωτές πάντα επιθυμούν το νέο, το καινούργιο, αυτό που αντικατοπτρίζει το πνεύμα της κάθε εποχής. Όταν μία εταιρική ιστοσελίδα μοιάζει να καταστευάστηκε μερικές δεκαετίες πριν, ο επισκέπτης σας εύκολα μπορεί να θεωρήσει ότι και οι εταιρικές πρακτικές και φιλοσοφίες της επιχείρησης σας είναι το ίδιο παλιές.
Πιο συγκεκριμένα, ας υποθέσουμε ότι μπαίνετε σε ένα e-shop για να πραγματοποιήσετε κάποια αγορά και σας φαίνεται παρωχημένο. Είναι λογικό να σκεφτείτε ότι η εμφάνισή του δεν είναι μάλλον το μόνο χαρακτηριστικό του που έχει καιρό να αναβαθμιστεί και ότι είναι πιθανό να μην χρησιμοποιεί τους τελευταίους κανόνες ασφαλείας ηλεκτρονικών συναλλαγών. Έτσι, το εγκαταλείπετε και βρίσκετε ένα άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα που σας εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη.
2. Δεν δημιουργεί καλή εμπειρία στον καταναλωτή.
Οι πελάτες της εταιρείας σας, δυνητικοί ή υπάρχοντες, συνήθως πρώτα απευθύνονται στο website ή το e-shop σας για να βρουν απαντήσεις σε τυχόν απορίες τους, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά μαζί σας ή να επισκεφτούν τα γραφεία ή ένα κατάστημά σας.
Αν η ιστοσελίδα σας δεν περιλαμβάνει τις πληροφορίες που επιθυμούν ή δεν μπορούν να τις βρουν εύκολα, τότε δεν θα μείνουν ευχαριστημένοι και είναι πολύ πιθανό να οδηγηθούν σε κάποιον ανταγωνιστή σας.
Εκτός από την απουσία χρήσιμου περιεχομένου, ένα ακόμα χαρακτηριστικό που καθιστά μια ιστοσελίδα απαρχαιωμένη σε όρους εμπειρίας καταναλωτή είναι το να μην είναι responsive. Μπορεί όταν φτιάξατε την ιστοσελίδα σας να μην υπήρχαν καν smartphones, αλλά τώρα που οι περισσότερες online αναζητήσεις γίνονται από κινητά και το mobile commerce κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, δεν έχετε καμία δικαιολογία να μην δώσετε βάση σε αυτό.
3. Δίνει την εντύπωση ότι δεν σας ενδιαφέρει.
Όταν ένας επισκέπτης μπαίνει σε μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που φαίνεται εγκαταλειμμένο μπορεί εύκολα να θεωρήσει ότι και η ίδια η επιχείρηση βρίσκεται σε παρόμοιο στάδιο εγκατάλειψης.
Αν αντίστοιχα βλέπαμε τη βιτρίνα ενός φυσικού καταστήματος γεμάτο σκόνη και χωρίς ίχνος ανανέωσης και νέων προιόντων, σίγουρα θα σκεφτόμασταν πως το κατάστημα αυτό ετοιμάζεται να κλείσει. Ακριβώς η ίδια εικόνα δημιουργείται και όταν η online βιτρίνα σας, το e-shop ή το website σας, βρίσκονται παραμελημένα χωρίς κανένα ίχνος ανανέωσης. Κάτι που εν τέλει λειτουργεί αρνητικά για το κύρος του brand σας, την αξιοπιστία και φυσικά έχει επιπτώσεις στις πωλήσεις σας.
Έχετε αναρωτηθεί μήπως κάτι ανάλογο μπορεί να συμβαίνει και με το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα; Εάν βρήκατε κοινά σημεία παραπάνω και με την δική σας ιστοσελίδα ή το e-shop σας, χρειάζεστε επειγόντως ανανέωση! Παραμείνετε ανταγωνιστικοί στην αγορά, κερδίζοντας μόνο θετικές εντυπώσεις και προσελκύοντας ακόμη περισσότερους δυνητικούς πελάτες, ανανεώνοντας το website σας! Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε!