15 λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEO

seo

Φέτος, η ανάγκη για SEO αποκορυφώθηκε σε σύγκριση με την ζήτηση στο παρελθόν.

Καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν μαζικά στο διαδίκτυο, ακόμη και οι πιο παραδοσιακές επιχειρήσεις συνειδητοποίησαν ότι πρέπει να επιταχύνουν τη στροφή προς την ψηφιακή τεχνολογία.

 


Το SEO είναι ο πιο βιώσιμος και οικονομικός τρόπος για να κατανοήσετε και να προσεγγίσετε πελάτες σε σημαντικές στιγμές.

Σε πολλές επιχειρήσεις είναι γνωστό πλέον (ή νομίζουν ότι ξερουν) πως χρειάζονται SEO για την online παρουσια τους και τα οφέλη που θα αποκομίσουν . Το SEO σίγουρα θα βελτιώσει τη συνολική δυνατότητα αναζήτησης και προβολής ενός ιστότοπου, αλλά ποια άλλη πραγματική αξία προσφέρει;

Γιατί το SEO αυξάνεται σε ανάγκη για τις επιχειρήσεις;

 

Αυτοί οι 15 λόγοι θα μπορέσουν να σου εξηγησουν, ανεξάρτητα από τον κλάδο ή το μέγεθος της επιχείρησης, ως προς το γιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται SEO για να ανεβάσουν την επωνυμία τους στο επόμενο επίπεδο.

 

1. Η οργανική αναζήτηση είναι τις περισσότερες φορές η κύρια πηγή επισκεψιμότητας

 

Η οργανική αναζήτηση είναι ένα τεράστιο μέρος της απόδοσης του ιστότοπου των περισσότερων επιχειρήσεων και ένα κρίσιμο συστατικό στο να καταφερεις  τους χρήστες να ολοκληρώσουν ενα conversion  ή engagement.

η Google κατέχει σημαντικά μεγαλύτερο μέρος της αγοράς αναζήτησης από ανταγωνιστές όπως το Yahoo, το Bing, το Baidu, το Yandex, το DuckDuckGo και πολλοί, πολλοί άλλοι.

 

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι μηχανές αναζήτησης δεν συμβάλλουν στην προβολή μιας επωνυμίας. Απλώς η Google κατέχει ένα σημαντικό μέρος της συνολικής αγοράς αναζήτησης.

Παρ ‘όλα αυτά, είναι ένας ξεκάθαρος ηγέτης, και επομένως οι οδηγίες του είναι σημαντικό να ακολουθούνται.

Η Google, ειναι ο ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο (και συγκεκριμένα στις Ηνωμένες Πολιτείες), και συμβαίνει επίσης να είναι ο πιο δημοφιλής πάροχος email παγκοσμίως με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης και πάνω από 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε αυτό τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Γνωρίζουμε ότι η πλειοψηφία του κόσμου με πρόσβαση στο διαδίκτυο επισκέπτεται την Google τουλάχιστον μία φορά την ημέρα για να λάβει πληροφορίες.

Το να είστε ιδιαίτερα ορατός ως αξιόπιστη πηγή από την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης θα λειτουργεί πάντα προς όφελος σας. Το ποιοτικό SEO και ένας ιστότοπος υψηλής ποιότητας οδηγούν τις επιχειρήσεις εκεί.

 

2. Το SEO “χτίζει” Εμπιστοσύνη και Αξιοπιστία

Ο στόχος κάθε έμπειρου SEO είναι να δημιουργήσει μια ισχυρή βάση για έναν όμορφο ιστότοπο με μια καθαρή, αποτελεσματική εμπειρία χρήστη που είναι εύκολα ανιχνεύσιμη στην αναζήτηση, χάρη στην εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της επιχχειρησης και των ψηφιακών της ιδιοτήτων.

Πολλά στοιχεία εμπλέκονται στη δημιουργία ενος δυνατού authority σχετικά με τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google.

Εκτός από τους παράγοντες που αναφέρονται παραπάνω, το να εχεις ενα δυνατο authority συσσωρεύεται με την πάροδο του χρόνου με διάφορες εργασίες όπως:

  • Φυσικοί σύνδεσμοι
  • Θετική συμπεριφορά χρήστη
  • Τεχνητή νοημοσύνη –  Machine learning
  • Βελτιστοποιημένα στοιχεία και περιεχόμενο στη σελίδα – On page SEO

Το πρόβλημα εδω είναι ότι είναι αδύνατο να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία από τη μια μέρα στην άλλη – όπως και στην πραγματική ζωή.

Αυτο κερδίζεται και χτίζεται με την πάροδο του χρόνου

Η τήρηση των οδηγιών E-A-T της Google είναι κρίσιμη για τη διασφάλιση επιτυχημένων αποτελεσμάτων.

Η καθιέρωση μιας επωνυμίας ως αρχή απαιτεί υπομονή, προσπάθεια και δέσμευση και βασίζεται στην προσφορά ενός πολύτιμου, ποιοτικού προϊόντος ή υπηρεσίας που επιτρέπει στους πελάτες να εμπιστεύονται μια επωνυμία.

 

3. Το SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσετε τη φωνή του καταναλωτή

Το SEO μας λέει τι θέλουν και τι χρειάζονται οι πελάτες. Από την κατανόηση των μετατοπίσεων της μακροοικονομικής αγοράς έως την κατανόηση της πρόθεσης των καταναλωτών με λεπτομερείς στοιχεια. Τα δεδομένα του SEO  μας δίνουν σαφή σημάδια πρόθεσης και συμπεριφοράς χρήστη.

Αυτό το κάνει με πολλούς τρόπους:

Δεδομένα ερωτήματος αναζήτησης.

Ανάλυση SERP.

Δεδομένα Analytics και πληροφορίες τεχνητής νοημοσύνης.

 

4. Καλό SEO σημαίνει επίσης καλύτερη εμπειρία χρήστη (User experience)

Η εμπειρία χρήστη (User experience) έχει γίνει η νούμερο ένα προτεραιότητα κάθε marketer. Όλοι θέλουν καλύτερες οργανικές ταξινομήσεις και μέγιστη ορατότητα. Ωστόσο, λίγοι συνειδητοποιούν ότι η βέλτιστη εμπειρία χρήστη είναι μεγάλο μέρος για να φτάσoυν εκεί.

Η Google έχει μάθει πώς να ερμηνεύει μια καλή ή δυσμενή εμπειρία χρήστη και μια θετική εμπειρία χρήστη έχει γίνει βασικό στοιχείο για την επιτυχία ενός ιστότοπου.

Η Ενημέρωση αλγοριθμου  της Google σχετικα με την Εμπειρίας Σελίδας/χρηστη είναι κάτι που θα πρέπει να τηρούν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ σε όλους τους κλάδους και αποτελεί μέρος της μακροχρόνιας εστίασής τους στην εμπειρία του πελάτη.

Οι πελάτες ξέρουν τι θέλουν. Αν δεν το βρουν, θα υπάρξει πρόβλημα. Και η απόδοση θα υποφέρει…

Ένα σαφές παράδειγμα δημιουργίας μιας σταθερής εμπειρίας χρήστη είναι το πώς η Google γίνεται όλο και περισσότερο μια μηχανή απαντήσεων που προσφέρει τα περιζήτητα δεδομένα απευθείας στα SERP (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης). Στόχος είναι να προσφέρει στους χρήστες τις πληροφορίες που αναζητούν με λιγότερα κλικ, γρήγορα και εύκολα.

Το ποιοτικό SEO ενσωματώνει μια θετική εμπειρία χρήστη, αξιοποιώντας την για να λειτουργεί προς όφελος μιας επωνυμίας.

 

5. Το τοπικό SEO σημαίνει αυξημένο Engagement, επισκεψιμότητα και μετατροπές

Με την άνοδο και την αυξανόμενη κυριαρχία της επισκεψιμότητας από κινητές συσκευές, η τοπική αναζήτηση έχει γίνει βασικό μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Το τοπικό SEO στοχεύει στη βελτιστοποίηση της  ψηφιακης σας παρουσίας για μια συγκεκριμένη περιοχή, ώστε οι χρήστες να μπορούν να σας βρίσκουν γρήγορα και εύκολα, φέρνοντάς τους ένα βήμα πιο κοντά σε μια συναλλαγή.

Οι τοπικές βελτιστοποιήσεις επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες γειτονιές, κωμοπόλεις, πόλεις, περιφέρειες, ακόμη και πολιτείες για να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο μέσο για την ανταλλαγή μηνυμάτων μιας επωνυμίας σε τοπικό επίπεδο.

Οι επαγγελματίες του SEO το κάνουν αυτό βελτιστοποιώντας τον ιστότοπο της επωνυμίας και το περιεχόμενό της, συμπεριλαμβανομένων τοπικών παραπομπών και επιστροφής συνδέσμων, καθώς και τοπικών καταχωρίσεων που σχετίζονται με την τοποθεσία και τον επιχειρηματικό τομέα στον οποίο ανήκει μια επωνυμία.

Για την προώθηση της αφοσίωσης σε τοπικό επίπεδο, οι επαγγελματίες του SEO θα πρέπει να βελτιστοποιήσουν αρχικά το πλαίσιο Γράφημα γνώσης μιας επωνυμίας ( Knowledge Graph panel), την καταχώρισή της στο Google My Business και τα προφίλ της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Θα πρέπει επίσης να δίνεται μεγάλη έμφαση στις κριτικές χρηστών στο Google, καθώς και σε άλλους ιστοτόπους κριτικών ανάλογα με τον κλάδο.

 

6. Το SEO επηρεάζει τον κύκλο αγοράς

Η έρευνα γίνεται κρίσιμο στοιχείο του SEO και η σημασία της έρευνας σε πραγματικό χρόνο αυξάνεται.

Η χρήση τακτικών SEO για τη μετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και τη σημασία και την αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες σας θα αλλάξει το παιχνίδι.

Επίσης, αναμφίβολα θα επηρεάσει θετικά τον κύκλο αγοράς όταν γίνει σωστά.

Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι ορατές στα μέρη που τις χρειάζονται οι άνθρωποι για να γίνει μια σύνδεση. Το τοπικό SEO ενισχύει αυτήν την ορατότητα και επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες να βρουν τις απαντήσεις και τις επιχειρήσεις που παρέχουν αυτές τις απαντήσεις.

 

7. Το SEO βελτιώνεται συνεχώς και οι βέλτιστες πρακτικές ενημερώνονται πάντα

Είναι υπέροχο να εφαρμόζονται τακτικές SEO στον ιστότοπο μιας επιχειρησης . Ωστόσο, εάν πρόκειται για βραχυπρόθεσμη δέσμευση (περιορισμοί προϋπολογισμού, κ.λπ.) και ο ιστότοπος δεν επαναξιολογηθεί με συνέπεια στην πάροδο του χρόνου, θα φτάσει σε ένα όριο όπου δεν θα μπορεί πλέον να βελτιωθεί λόγω άλλων εμποδίων.

Ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται ο κόσμος της αναζήτησης και του γκουγκλαρισματος  απαιτεί συνεχή παρακολούθηση για αλλαγές ώστε να είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό και, ελπίζουμε, στη 1η Σελίδα .

Το να είστε ενήμεροι και να παρακολουθείτε σημαντικές αλλαγές αλγορίθμων θα ωφελήσει πάντα τις επιχειρήσεις και σίγουρα αν δεν το κανει ο ανταγωνισμος .

Γνωρίζουμε ότι η Google κάνει χιλιάδες αλλαγές αλγορίθμων κάθε χρόνο. Αν μείνετε πολύ πίσω θα είναι δύσκολο να επιστρέψετε.

Οι επαγγελματίες SEO βοηθούν να διασφαλιστεί ότι αυτό αποφεύγεται.

 

8. Η κατανόηση του SEO σας βοηθά να κατανοήσετε το περιβάλλον του Web

Με το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που είναι ο Παγκόσμιος Ιστός, μπορεί να είναι μια πρόκληση να παραμείνετε στην κορυφή των αλλαγών καθώς πραγματοποιούνται.

Αλλά το να παραμείνετε στην κορυφή του SEO περιλαμβάνει να είστε ενήμεροι για τις σημαντικές αλλαγές που πραγματοποιούνται για την αναζήτηση.

Η γνώση του περιβάλλοντος του ιστού, συμπεριλαμβανομένων των τακτικών που χρησιμοποιούνται από άλλες τοπικές, συγκρίσιμες επιχειρήσεις και ανταγωνιστές, θα είναι πάντα επωφελής.

 

9. Το SEO είναι σχετικά φθηνό και πολύ αποδοτικό

Βεβαίως, κοστίζει χρήματα. Αλλά όλα τα καλύτερα πράγματα κοστίζουν, σωστά;

Όμως αυτό δεν είναι κόστος μάρκετινγκ. Το SEO είναι μια πραγματική επιχειρηματική επένδυση.

Το SEO δεν είναι πυροτέχνημα να προκαλεί εντυπώσεις για οσο χρόνο ισχύει όπως πχ πληρωμένες διαφημίσεις , αντιθέτως είναι μια επένδυση στην υποδομή μιας επιχείρισης , ας το πούμε “μαγαζί γωνία”.

Η υποδειγματική εφαρμογή SEO ” θα κρατήσει το νερό στο αυλάκι” για τα επόμενα χρόνια. Και, όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, θα είναι καλύτερα μόνο με την περισσότερη προσοχή (και επένδυση) που παίρνει.

 

10. Το SEO είναι PR

Το SEO βοηθά στη δημιουργία μακροπρόθεσμης δικαιοσύνης για την επωνυμία σας. Μια καλή κατάταξη και μια ευνοϊκή τοποθέτηση συμβάλλουν στην ανύψωση του προφίλ της επωνυμίας σας.

Οι άνθρωποι οταν αναζητούν εσάς ή τις παροχές σας ελέγχουν επίσης παράλληλα ειδήσεις και σχετικά στοιχεία και έχοντας μια καλή στρατηγική SEO και PR σημαίνει ότι η επωνυμία σας θα φαίνεται και το σημαντικότερο είναι οτι εσείς θα εισαστε αυτός που θα διαμορθώνει αποψεις γύρω απο το brand σας

Το να έχετε μια καλή εμπειρία χρήστη στον ιστότοπό σας σημαίνει ότι τα μηνύματά σας θα ακούγονται και τα προϊόντα ή η υπηρεσία σας θα πωλούνται.

Το SEO δεν είναι πλέον ένα απομονωμένο κανάλι, επομένως η ενσωμάτωση με περιεχόμενο και PR βοηθά στην προσέγγιση και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μαζί με άλλα αποτελέσματα.

 

11. Είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική

Το SEO μπορεί (ελπίζουμε) να εφαρμοστει και να δουμε τα αποτελέσματα του μέσα στο πρώτο έτος της ανάληψης δράσης και πολλές από αυτές τις ενέργειες θα έχουν αποτέλεσμα που θα διαρκέσει περισσότερο από αρκετά χρόνια.

Καθώς η αγορά εξελίσσεται, ναι, είναι καλύτερο να παρακολουθείτε στενά τις τάσεις και τις αλλαγές

Ωστόσο, ακόμη και ένας ιστότοπος που δεν έχει εφαρμόσει πολλές προτάσεις SEO θα βελτιωθεί από τις βασικές βέλτιστες πρακτικές SEO που χρησιμοποιούνται σε έναν έντιμο ιστότοπο με αξιοπρεπή εμπειρία χρήστη.

Και όσο περισσότερος χρόνος, προσπάθεια και προϋπολογισμός SEO αφιερωθεί σε αυτό, τόσο καλύτερα ένας ιστότοπος θα είναι ένας άξιος ανταγωνιστής στην αγορά του.

 

12. Μπορεί να υπολογιστεί – να μετρηθεί

Το SEO είναι μετρήσιμο.

Αν και το SEO δεν προσφέρει την ίδια εύκολη στον υπολογισμό απόδοση επένδυσης (ROI) με την πληρωμένη αναζήτηση, μπορείτε να μετρήσετε σχεδόν τα πάντα με την κατάλληλη παρακολούθηση και αναλυτικά στοιχεία.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε τη συσχέτιση όλων των ενεργειών καθώς δεν υπάρχει κάποια τέτοια δυνατότητα.

Ωστόσο, αξίζει να κατανοήσουμε πώς συγκεκριμένες ενέργειες υποτίθεται ότι επηρεάζουν την απόδοση και την ανάπτυξη, και ελπίζουμε ότι θα επηρεάσουν.

Οποιοδήποτε καλό SEO θα στοχεύει σε αυτές τις βελτιώσεις, επομένως η ην απόδοση και η ανάπτυξη δεν θα πρέπει να αποτελεί πρόκληση.

Οι επιχειρήσεις θέλουν επίσης να γνωρίζουν και να κατανοούν πού βρίσκονταν, πού βρίσκονται και πού πηγαίνουν όσον αφορά την ψηφιακή απόδοση, ειδικά για το SEO όταν πληρώνουν ένα άτομο/εταιρία για να το εκτελέσει για λογαριασμό τους.

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να δείξετε την επιτυχία του SEO. Αλλά, φυσικά, όλοι γνωρίζουμε ότι τα δεδομένα δεν λένε ποτέ ψέματα.

 

13. Το SEO φέρνει στο φως νέες ευκαιρίες

Το SEO υψηλής ποιότητας θα βρίσκει πάντα ένα μέσο ανακάλυψης και αξιοποίησης νέων ευκαιριών για τις επιχειρήσεις όχι απλώς για να ανακαλυφθούν αλλά και να λάμψουν.

Η εφαρμογή ποιοτικού SEO σε επιχειρήσεις σημαίνει βύθιση μιας ομάδας SEO σε οτιδήποτε είναι αυτό το εμπορικό σήμα. Είναι ο μόνος τρόπος για να προωθήσετε πραγματικά μια επωνυμία με το πάθος και την κατανόηση που έχουν οι ενδιαφερόμενοι για αυτήν: να γίνετε ενδιαφερόμενοι.

Όσο καλύτερα κατανοηθεί μια επωνυμία, τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα προκύψουν για να την βοηθήσετε να ευδοκιμήσει. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για το SEO.

Νέες ευκαιρίες με το SEO σήμερα μπορούν να έρθουν με πολλούς τρόπους – από την παροχή περιεχομένου, ψηφιακών και κοινωνικών ευκαιριών έως τη βοήθεια με στρατηγικές πωλήσεων, προϊόντων και εξυπηρέτησης πελατών.

 

14. Εάν δεν είστε στη 1η Σελίδα , δεν κερδίζετε το κλικ

Το SEO γίνεται ένα παιχνίδι μηδενικού κλικ καθώς το SERP με μηδέν κλικ δείχνει την απάντηση απευθείας στην κορυφή ενός αποτελέσματος αναζήτησης Google.
Η πρόθεση αναζήτησης του χρήστη ικανοποιείται χωρίς να χρειάζεται να κάνει κλικ σε οποιονδήποτε σύνδεσμο αποτελεσμάτων αναζήτησης καθώς παίρνει την απάντηση του αμεσα.

Μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι οι τρεις πρώτες θέσεις κατάταξης οργανικής αναζήτησης έχουν ως αποτέλεσμα πάνω από το 50% όλων των κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, ενώ έως και το 30% όλων των αποτελεσμάτων στη Σελίδα 1 και 2 δεν γίνονται καθόλου κλικ.

 

Τι σημαίνει αυτό;
Τρία πράγματα:

 

  • Τα αποτελέσματα με μηδέν κλικ κερδίζουν.
  • Εάν δεν είστε στη Σελίδα 1, πρέπει να είστε.
  • Υπάρχουν ακόμη πάρα πολλές περιπτώσεις όταν ένας χρήστης πληκτρολογεί ένα ερώτημα αναζήτησης και δεν μπορεί να βρει ακριβώς αυτό που ψάχνει.

15. Το SEO είναι πάντα εδώ

Οι καταναλωτές θα θέλουν πάντα προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο και οι επιχειρήσεις θα αναζητούν πάντα τον πιο οικονομικό τρόπο για να το κάνουν αυτό.
Ενώ ο ρόλος του SEO μπορεί να αλλάξει και οι στρατηγικές αλλάζουν, νέοι δρόμοι ανοίγονται συνεχώς μέσω διαφορετικών σημείων εισόδου, όπως η φωνή, οι εφαρμογές, τα wearables και το Internet of Things (IoT).

 

Σύμφωνα με την Comserve.Inc, οι μηχανές αναζήτησης επόμενης γενιάς που τροφοδοτούνται από βαθιά νευρωνικά δίκτυα και μηχανική μάθηση πρόκειται να εκραγούν σε αγοραία αξία, από 14,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 σε 55,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025.

 

Πάντα θα προκύπτουν νέες, οργανικές ευκαιρίες αναζήτησης.

 

Συμπέρασμα

Ο ρόλος του SEO έχει επεκταθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
Ειδικότερα, το SEO βοηθά τους καταναλωτές όταν το έχουν ανάγκη, και η εφαρμογή ισχυρού, ποιοτικού SEO στον ιστότοπο και τις ψηφιακές ιδιότητες μιας επωνυμίας θα ωφελήσει τις επιχειρήσεις και τις προσπάθειες μάρκετινγκ .

 

Το SEO έχει τις προκλήσεις του, αλλά οι ευκαιρίες που προσφέρει βοηθούν στη μελλοντική επιτυχία για κάθε τύπο επιχείρησης και είναι κρίσιμες για την παρουσία μιας μάρκας στο διαδίκτυο τώρα και στο μέλλον.